PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs - Chomp Challengers PAC
Laat een indruk achter met deze zeldzame items in een poging om alle uitdagers die tussen jou en de titel Chomp Champ staan te verorberen! Dit PAC omvat: - 1 eenhoorn - zeldzaam (lichaam) - 1 kroon (hoofd) -1 vetkuif (hoofd) -1 punk (hoofd) - 1 googele bril (gezicht) -1 retrobril (gezicht) - 1 kersenhapper (icoon)