Blizzard EntertainmentSchieten
Gebruik ontzagwekkende magie met de Ultimate Battle Pass van seizoen 13! Deze bundel bevat: - Premium Battle Pass met 20 niveaus - Verdien tot wel 80 mythische prisms en ontgrendel de mythische Spellbinder Widowmaker of andere mythische content - Legendarische Yatagarasu Kiriko en Siege Winston - 2000 Overwatch-munten Met je Overwatch-munten kun je in-game cosmetische items kopen om je helden aan te passen. Bezitters van de Premium Battle Pass kunnen ook Overwatch-munten gebruiken om niveaus te ontgrendelen en direct toegang te krijgen tot legendarische en mythische content. Niveauskips kunnen niet worden gebruikt op Battle Pass-niveaus hoger dan 80 en er worden geen prestigeniveaus mee ontgrendeld. Aangeschafte niveauskips die overblijven na het bereiken van niveau 80 worden gereserveerd en automatisch toegekend bij de release van het volgende seizoen. Je kunt mythische skins en aanpassingen aanschaffen in de Mythic Shop met mythische prisms.