Overseer Bundel
De toekijkers wachten met oneindig geduld. Met oneindige wijsheid zien de Overseers wat er moet gebeuren, en wanneer dat moet gebeuren. Bevat: - 5.400 Platinum - Overseer Armour skin (Overseers Mantel, Schoeisel en Bescherming)