Overlever in de Wildernis
Bevat de outfit "Nachtschade" waarmee Lara een grondstof van een exotisch dier kan oppikken uit een normaal dier, de Doodslied-strijdbijl en een kaartpakket met twee gegarandeerd zeldzame kaarten en drie andere kaarten die een hogere kans hebben om zeldzaam te zijn.