Overlevenden-kostuum Leon en Claire (dubbelpack)
Met dit Resident Evil 2 (2019)-kostuumpack kunnen de mannelijke overlevenden (Tyrone, Samuel en Martin) de kleding aantrekken van de jonge agent Leon S. Kennedy en de vrouwelijke overlevenden (Valerie, January, Becca en Jill) wat Claire Redfield aan had toen ze op zoek was naar haar vermiste broer. Kostuums kunnen in het menu Customize geselecteerd worden. Je moet het spel opnieuw opstarten om de kostuums te kunnen zien.