Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Vier meer Overcooked! 2 bij het Carnival of Chaos! Overcooked! 2 Carnival of Chaos nodigt spelers uit voor een kookfestijn met co-op en chaos! Deze nieuwe kleurrijke DLC stelt spelers op de proef met het bereiden van combomaaltijden en dat essentiële keukengerei: het kanon! Kanonnen! Een ongebruikelijke keuken vereist een ongebruikelijk vervoersmiddel. Koks moeten zichzelf in het kanon laden om met het grootste gemak door de lucht te vliegen. Combomaaltijden! Voor extra hongerige klanten moeten spelers keukens combineren op één dienblad, met een verfrissend drankje erbij. Nieuwe recepten! Hotdogs en ieders favoriete ronde lekkers, de machtige donut, staan nu op het menu! Sauzen! Is het überhaupt mogelijk om een hotdog te eten zonder ketchup of mosterd... of allebei?! Plus 15 nieuwe levels! Spelers bakken burgers in de circustent en leuren al koorddansend lekkere lekkernijen mee in een reeks levendige nieuwe levels. Vier nieuwe koks! Een viertal kleurige personages voegt zich bij de culinaire chaos: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef en Stunt Chef!