Orcland Story
Gragon heeft de Orc Throne ingenomen, Orcland verziekt en de orcs in Grimmocs veranderd. Knok je een weg door het thuisland van de Grimmocs en versla de onrechtmatige koning Gragon. Dit pakket bevat vier gloednieuwe missies die zich afspelen in het rotsige Orcland.