Ontgrendelvoorwerpenpakket
Met het Ontgrendelvoorwerpenpakket krijg je alle voorwerpen, bonussen en upgrades die te ontgrendelen zijn maar die je niet gekozen hebt in het spel. Nu kun je alles hebben!