ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Speed-o'-Sound Sonic Outfit
Dit is een extra gevangene-outfit voor Speed-o'-Sound Sonic. Let op: om deze content te gebruiken, moet je verder komen in de game en Speed-o'-Sound Sonic ontgrendelen. De outfit van een personage kan voor het gevecht worden geselecteerd.