ONE PUNCH MAN: A HERO NOBODY KNOWS Genos (Arms Mode) Outfit
Dit is een extra wapenstand-outfit voor Genos. Let op: om deze content te gebruiken, moet je verder komen in de game en Genos ontgrendelen. De outfit van een personage kan voor het gevecht worden geselecteerd.