ONE PIECE World Seeker Extra Episode 2: Where Justice Lies
Ervaar in deze extra episode wat het nieuwe speelbare personage Sabo allemaal in zijn mars heeft. Hij gaat naar Prison Island om het gebied van de World Government te onderzoeken en ontdekt allemaal ondergrondse mijntunnels. Stel deze samenzwering aan de kaak en deel gerechtigheid uit!