ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 One Piece Film: Red Anime Song Pack
Een aanvullend muziekpakket met bekende nummers van de kaskraker 'One Piece Film: Red' om te gebruiken als achtergrondmuziek in de game. Na aanschaf van het pakket kun je de muziekinstellingen wijzigen in het scherm Battle Preparation, en tijdens alle actie naar elk gewenst nummer luisteren.