De Deluxe Edition bevat: - De volledige game - De Character Pass, met 9 personages en als bonus een vroege ontgrendeling van Charlotte Katakuri ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 is de nieuwste evolutie van PIRATE WARRIORS-actie! De Pirate Warriors zijn terug! In ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 zijn de verhaallijnen nog meeslepender, de aanvallen nog indrukwekkender en de omgevingen gevarieerder dan ooit. Kies je favoriete personages en neem het op tegen talloze vijanden. Ervaar alle legendarische momenten van de One Piece-anime.