ONE PIECE ODYSSEY Traveling Outfit Set
Bevat: 〮 Energy Apple x 10 〮 Excite Apple x 10 〮 Golden Jelly x 3 〮 100.000 Berries 〮 Traveling Outfit-set (Luffy, Zoro, Sanji, Usopp, Nami, Chopper, Robin) *De volledige game is vereist. Update voor gebruik naar de nieuwste versie. *Let op: bonussen worden mogelijk op een latere datum uitgegeven. *Inhoud en specificaties kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. *Bij bepaalde scènes en acties in de game zie je mogelijk niet het gewijzigde kostuum. *Bonussen kun je vanaf het begin van de game krijgen.