Oddworld: New 'n' Tasty - Alf's Escape DLC
Abe staat voor de taak zo veel mogelijk mede-Mudokons te redden als hij kan, maar diep in RuptureFarms vindt hij er ééntje die wel heel bijzonder lui is: Alf. Vroeger behoorde het tot mythen en legenden, maar nu kun je het zelf ervaren als onderdeel van Oddworld: New 'n' Tasty.