Deze Special Ninjutsu DLC geeft je toegang tot nieuwe Ninjutsu voor je originele ninja. Creëer net als de Fourth Kazekage een muur van goudstof om schade aan te richten en je vijanden te verdrijven! Bevat: - Ninjutsu: Magnet Style: Gold Dust Great Burial (verdedigingstype) *Open na het downloaden van deze content de game en ga naar het gedeelte Add-ons in de Gift Box in de Inn in de online lobby van The Village Hidden in the Leaves. *Deze content is beperkt tot alleen Ninjutsu. Het bevat geen nieuwe VR Masters- of Training Rank-beloningen.