Deze Special Ninjutsu DLC geeft toegang tot nieuwe Ninjutsu voor je originele ninja. Leer de chakra van Two Tails om je vijanden met explosieve vlammen in vuur en vlam te zetten! Content bevat: - Ninjutsu: Host Transformation: Two Tails (aanvalstype) *Open na het downloaden van deze content de game en ga naar het gedeelte Add-ons in de Gift Box in de Inn in de online lobby van de Hidden Leaf Village. *Deze content is beperkt tot alleen Ninjutsu. Het bevat geen nieuwe VR Masters- of Training Rank-beloningen.