Deze Special Ninjutsu DLC geeft je toegang tot nieuwe Ninjutsu voor je originele ninja. Leer het chakra van Six Tails en bestook je vijanden met ontploffende bubbels! Bevat: - Ninjutsu: Host Transformation: Six Tails (afstandstype) *Download de content, start de game, ga in de online lobby van Hidden Leaf Village naar de Inn, kies Gift Box en check dan de sectie Add-Ons. *Deze content is beperkt tot Ninjutsu en bevat geen nieuwe VR Masters- of Training Rank-beloningen.