Not For Broadcast: Season Pass
Channel One is meer dan alleen nieuws! De Not For Broadcast Seaon Pass geeft je toegang tot alle drie de nieuwe afleveringen van Not For Broadcast zodra ze uitkomen. Help spokenjagers om de geheimen van een spookfilmstudio te onthullen, duik diep in het schandalige leven van de raadselachtige premier Peter Clement en neem deel aan een live uitgezonden wetenschappelijk experiment, allemaal vanaf je (relatief) veilige editingbureau. Elke aflevering is een verhaal op zich dat zich vroeg tijdens de gebeurtenissen van de hoofdgame afspeelt. Ontmoet nieuwe en terugkerende personages, los puzzels op in non-lineaire vertakkende gameplay en geniet natuurlijk van een gezonde dosis duistere humor. Voorbestellingsbonus Als je Not For Broadcast vóór 23 maart 2023 voorbestelt, belonen we je motivatie om aan de slag te gaan door je de meest felbegeerde werknemerstrofee van Channel One te geven. Laat hem met trots zien, want iedereen in de personeelskamer zal jaloers op je zijn! Aflevering 1: Live & Spooky Stuur het paranormale onderzoeksteams 'Live & Spooky' door een vervallen filmstudio diep onder Channel One. Kies de juiste hoeken, leg de actie vast en houd de kijkers op het puntje van hun stoel met wat ware televisiemagie. Spokenshows zijn per slot van rekening allemaal nep, toch? Aflevering 2: Bit of Your Life Van het repareren van boekenplanken tot het vormen van een kabinet: het raadselachtige leven van onze premier Peter Clement heeft geen introductie nodig. Maar wist een voormalige tv-presentator het hart van onze natie te winnen en uit welk machtig hout is deze man gesneden? Regisseer de actie en onthul de waarheid over onze nieuwe leider tijdens de uitzending van 'Bits of Your Life' van vanavond. Aflevering 3: The Timeloop Rellen, protesten, oorlogsdreigingen ... Hoe kunnen we in de chaotische wereld van vandaag nog echt gelukkig worden? Met wetenschap natuurlijk! Sluit je af van al die negatieve energie en volg ons terwijl we het eerste live uitgezonden wetenschappelijke experiment van het territorium presenteren. Zet je veiligheidsbril op, leun achterover en laat het team van Happiness Collective je leven verbeteren. Laat de nieuwstafel even links liggen en ga volledig op in de kleurrijke wereld van televisie van topkwaliteit.