Nieuwe Surreal-multiplayerkaarten nu verkrijgbaar
Reis door unieke werelden met de Surreal-pack vol single player-kaarten voor Sid Meiers Civilization Revolution. Bevat de kaarten Atoll, Patterns, Mountains of Madness en Paisley. Hijs de fok en reef de zeilen! In Atoll begin je op een eigen atol-eilandje. De sleutel tot het succes op deze kaart is het beheersen van de nauwe waterwegen. Patterns is een uitgebalanceerde kaart waarbij je snel moet zijn om de kostbare artefacten in handen te krijgen. De kaart Mountains of Madness is bezaaid met bergen. Je moet grote afstanden overbruggen als je je vijanden wilt aanvallen, maar je kunt je ook gedeisd houden om op vredige wijze te winnen. In Paisley bestaat je lastig te verdedigen rijk uit een cluster van kronkelende eilandjes.