NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Nitro Fire Pack
Niets oogt of racet zo vurig als de content in dit Nitro Fire Pack. Dit oogverblindende design met een knipoog naar de nitrovlammen bevat een exclusieve Funny Car, coureurspak, parachute en truck, allemaal met het herkenbare, krachtige Nitro Fire-design. Daarna kun je de Nitro Fire Funny Car en truck helemaal van jou maken door ze verder aan te passen met de in-game sponsors die je aantrekt met elke overtuigende overwinning.