New Adventures Expansion
Deze uitbreiding verdubbelt het aantal beschikbare missies en vertelt het verhaal van de personages uit de oorspronkelijke game. Verken twee extra mini-campagnes; voltooi 20+ speciale, dagelijkse missies en ontdek het geheime einde van het Spaceland-verhaal. Originele Spaceland-game is vereist.