NERF Legends - Ultimate NERF Bundle
Deze ultieme bundel is uitgerust met alle NERF DinoSquad-pakket aanbiedingen voor een lage prijs, PLUS een exclusieve blaster die alleen beschikbaar is in deze bundel. Je krijgt: - Tricera-Blast-pakket: bevat de NERF DinoSquad Tricera-Blast-blaster en pakket, plus vier extra skins voor beide. - Stego-Smash-pakket: bevat de NERF DinoSquad Stego-Smash-blaster en pakket, plus vier extra skins voor beide. - Rex-Rampage-pakket: bevat de NERF DinoSquad Rex-Rampage-blaster en pakket, plus vier extra skins voor beide. - EXCLUSIEF! Alleen beschikbaar in deze ultieme bundel -- NERF Mega Accustrike Thunderhawk-blaster. Deze grendelblaster is de langste in het gehele NERF-arsenaal! Al deze items kunnen in zowel singleplayer- als multiplayer-spelmodi gebruikt worden en kunnen na het downloaden in het aanpassingsmenu gevonden worden.