Nemesis-modus meerdere spelers
De Nemesis-modus is een unieke ervaring voor meerdere spelers, waarin teams een punt op de kaart moeten veroveren en verdedigen tegen vijanden. Wat deze modus zo eng maakt, is dat er ergens in het level een Nemesis-eenheid wacht die door elk van de teams kan worden geprogrammeerd via een speciale besturingsterminal en dan automatisch het andere team aanvalt. Door controle te krijgen over de Nemesis, verander je de hele strijd.