NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Special Ninjutsu: An Elder Reborn Kage Pack
Het Special Ninjutsu: An Elder Reborn Kage-pack bevat het volgende: - Special Ninjutsu - The Piercing One-Fingered Thrust of Hell - Special Ninjutsu - Flying Raijin Slice - Special Ninjutsu - Steam Imp - Special Ninjutsu - Particle Style: Atomic Dismantling Jutsu - Pillar - Special Ninjutsu - Magnet Style: Gold Dust Great Burial - Special Ninjutsu - Wood Style: Wood Golem Jutsu - 10 Moonlight Scrolls Dit Special Ninjutsu-pack geeft toegang tot nieuwe Ninjutsu voor je avatar waaronder Ninjutsu die door de ouderling Kage gebruikt worden! Moonlight Scrolls kun je in de Ninja Tools Shop gebruiken om toegang te krijgen tot nieuwe kostuums, wapens, Ninja Tools en meer! *Bevat producten die ook afzonderlijk verkocht worden. Let op dat je geen dubbele aankopen doet. *Zodra je de bundel hebt gekocht, kun je de items claimen via de Gift Box bij de Inn. *De 10 Moonlight Scrolls krijg je automatisch in de game. Moonlight Scrolls zijn verbruiksitems en kunnen gebruikt worden met de Appraisal-functie in de game.