NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Rasengan Unison
Hiermee activeer je tijdens gevechten de geheime techniek: Rasengan Unison (verdedigingstype). Nadat je deze content gedownload hebt, claim je deze in-game in de online lobby van Hidden Leaf Village door Inn > Gift Box > Add-ons te kiezen.