NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Naruto Uzumaki Starter Pack
Het Naruto Uzumaki Starter-pack bevat het volgende: - Meesterpersonage-trainingspack - Naruto Uzumaki (BORUTO) - Meesterpersonage-trainingspack - Naruto Uzumaki (Last Battle) - Meesterpersonage-trainingspack - Naruto Uzumaki (Baryon Mode) - Meesterpersonage-trainingspack - Naruto Uzumaki (Young Ver.) - Top Secret-trainingsset - Naruto Uzumaki - 10 Moonlight Scrolls We introduceren een Starter-pack met 4 verschillende versie van Naruto! Bovendien geeft de Top Secret-trainingsset je meteen toegang tot alle Ninjutsu en kostuums van alle 4 de Meesterpersonages plus andere beloningen! Moonlight Scrolls kun je in de Ninja Tools Shop gebruiken om toegang te krijgen tot nieuwe kostuums, wapens, Ninja Tools en meer! *Bevat producten die ook afzonderlijk verkocht worden. Let op dat je geen dubbele aankopen doet. *Zodra je de bundel hebt gekocht, kun je de items claimen via de Gift Box bij de Inn. *De 10 Moonlight Scrolls krijg je automatisch in de game. Moonlight Scrolls zijn verbruiksitems en kunnen gebruikt worden met de Appraisal-functie in de game.