N7 Collector's Edition
Gefeliciteerd met de aanschaf van de N7 Collector's Edition. Rijt de vijand uiteen met nieuwe N7-wapens, inclusief het N7 Crusader-jachtgeweer, het N7 Hurricane volledig automatische machinepistool, het N7 Valiant-sluipschuttergeweer en het gestroomlijnde N7 Eagle-pistool. En pronk op de Normandy met een nieuwe in-game N7-capuchonjas, met je vriendelijke robotische mechdog-metgezel aan je voeten.