'Mycroft's Trots' DLC
Grote broer Mycroft stuurt je een reeks zaken die verband houden met binnenlandse veiligheid. Maak het Rijk trots! Deze DLC (downloadbare inhoud) bevat de volgende artikelen: Een rat in een boot De ruige informant Een verloren meisje Wie A zegt… Mycroft Holmes kostuum Black Deluxe Suit Official Jon Outfit De zoektocht komt beschikbaar nadat de speler een brief heeft ontvangen van Mycroft in Sherlock's Landhuis. De tweede hoofdzoektocht (Een Vergulde Kooi) en een zijmissie (Liefde, Dood en Cordona) moeten zijn voltooid.