My Universe - My Baby
Realistische babysimulatie Kies je volgende actie afhankelijk van je baby’s stemming: voeden, in bad doen, luier verschonen, samen spelen… zoals in het echte leven! Interactie betekent affectie Iedere actie draagt bij aan het geluk van je baby en zijn liefde voor jou. Gebruik alles wat je tot je beschikking hebt (speelgoed, pluche beesten…) om hem of haar te motiveren nieuwe handelingen (staan, kruipen, lopen…) uit te voeren en de volgende oefeningen te ontgrendelen! Progressieve ontwikkeling Speel met je pasgeboren baby en kijk hoe hij zich ontwikkelt en via meer dan 20 minispellen zijn eerste stappen zet. Kijk hoe je baby ondertussen in grootte en persoonlijkheid groeit! Ouder zijn als een baas. Je inspanningen worden beloond: hoe meer vaardigheden je baby leert, hoe meer munten, items en unieke badges je verdient om je ervaring te personaliseren.