MY HERO ONE'S JUSTICE Mission: Above and Beyond Endeavor
Ontgrendelt de extra missie 'Above and Beyond'. Voltooi deze om nieuwe voorweren en accessoires te ontvangen. MY HERO ONE'S JUSTICE-game vereist; los verkrijgbaar.