MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Ben je er klaar voor om de baan op te gaan gekleed als Villopoto? Met de MXGP2 - Villopoto Replica Equipment DLC kun je je eigen coureur uitrusten met de Thor Verge-helm, de Thor Core Orbit-kit en de Alpinestars Tech10-laarzen die de Amerikaanse kampioen droeg tijdens het seizoen 2015 van het officiële MXGP kampioenschap!