De officiële Motocross Championship-videogame is terug, met allerlei nieuwe mogelijkheden! HET HUIDIGE SEIZOEN Voor het eerst in de reeks kun je tegen MXGP- en MX2-coureurs, -motoren en -teams racen in de officiële wedstrijden van 2019, over de hele wereld. Doe mee aan de MX2- en MXGP-kampioenschappen met de steun van een rijke sponsor of zorg dat je wordt ingehuurd door een officieel team. DE TRACK EDITOR Ontwerp het circuit van je dromen met de nieuwe Track Editor. Kies uit allerlei landschappen en ondergronden en deel je creatie met de community! DE PLAYGROUND Reis af naar de Franse Provence en werk aan je racevaardigheid. Ga op verkenning of race op MX-, SV- en Enduro-circuits. Verdien unieke aanpassingssets door te slagen voor speciale tests en schakel een tandje bij in het nieuwe speltype Waypoint! Creëer je eigen route door checkpoints te plaatsen, zet een toptijd neer en deel hem online om voortgangspunten voor de game te verdienen!