Musketeer Skin Pack
Kijk nou! Jij ziet er knap uit! Met deze musketier set rijg je de hoofden en harten van de geïnfecteerden aan je degen! Deze DLC bevat: - hoofddeksel (musketiers hoed). - een wapen (degen). - een pet (nachtegaal). Deze voorwerpen bieden verscheidene bonussen voor je personage. Wapens kunnen verbeterd worden. De DLC voorwerpen zullen beschikbaar zijn in je persoonlijke koffer in Kovac's bunker.