MultiVersus
Seizoen 5 is de laatste seizoenscontentupdate voor MultiVersus. Vanaf 31 januari 2025 kun je geen aankopen meer doen met echt geld. Seizoen 5 begint op 4 februari 2025 en loopt t/m 30 mei 2025. Alle onlinefuncties blijven bestaan tot seizoen 5 op 30 mei afloopt. Daarna kun je MultiVersus niet meer online spelen of downloaden. Ongebruikte Gleamium en character tokens kunnen nog worden gebruikt om content in de game te kopen tot het einde van seizoen 5 op 30 mei. Als je MultiVersus na 30 mei wilt spelen, moet je de laatste versie van de game downloaden en inloggen gedurende seizoen 5, tussen 4 februari en 30 mei. PERSONAGES Kies uit Bugs Bunny, Batman, Arya Stark, Rick Sanchez en nog veel meer. In MultiVersus gooit elke ster unieke moves, werelden en houdingen in de strijd. En hoe groter het aantal vechters, hoe groter het spektakel: nieuwe persoonlijkheden en speelstijlen duwen elk gevecht naar een zinderende climax. MAPS Onze maps veranderen legendarische omgevingen in epische slagvelden, zoals Batmans Bat Cave, Jake en Finns boomhut of de troonzaal uit Game of Thrones. En het allerbeste? We voegen regelmatig nieuwe maps toe, dus het feestje gaat altijd door! SPELTYPEN Of je nou de intensiteit van een 1v1 zoekt, de chaos van een knokpartij met vier spelers, of liever samenwerkt in strategische 2v2-gevechten, je komt altijd aan je trekken. Daarnaast introduceren we een gloednieuwe PvE-modus: een spannende wereld waar je in je eentje of coöperatief los kunt gaan met oneindig veel mogelijkheden om te vechten. CROSS-PLATFORM MultiVersus ondersteunt cross-play op alle platforms en onthoudt overal je voortgang. MAAR DAT IS NOG NIET ALLES! Ons knokkende multiversum slaapt nooit, dus jij kunt ook niet dutten! Er staat altijd iets nieuws op stapel in het evoluerende MultiVersus, dus verwacht regelmatig nieuwe content en andere verbeteringen. Let op: voice-overs en ingesproken teksten voor content die op of na 21 januari 2025 uitkomt, zullen alleen in het Engels beschikbaar zijn. Daarnaast zullen nieuwe voice-overs en ingesproken teksten van bestaande personages alleen in het Engels beschikbaar zijn als ze interactie hebben met nieuwe personages die op of na 21 januari 2025 uitkomen. Voor alle andere ondersteunde talen zal ondertiteling beschikbaar zijn.