Vestig je naam met dit exclusieve pakket! Dit pakket bevat 1 ontwerp, 3 voertuigen en 1 parcours. Het Rebel Hunter Pack bevat: - 1 exclusief ontwerp "Rebel Hunter"; laat iedereen zien wie de baas is! - 3 verschillende voertuigen: Magnum, Victory en Frantic , de beste Amerikaanse ontwerpen om de concurrentie te vermorzelen - 1 raceparcours in de stad Charleston Schep op met je stijl en laat iedereen zien wie de baas is op elk parcours.