Monster Hunter World: Iceborne Master Ed. Digital Deluxe
Dit is de Digital Deluxe Edition van “Monster Hunter World: Iceborne Master Edition”, een bundel die zowel de hoofdgame als de immens grote uitbreiding "Iceborne" bevat. Nieuwe quests, monsters, wapens, pantsers, verhalen en toegang tot een nieuwe 'meesterrang' tillen je jachten naar nieuwe hoogten! “Monster Hunter World: Iceborne Master Edition Digital Deluxe Edition” bevat: - "Monster Hunter: World" (hoofdgame) - “Monster Hunter World: Iceborne” (grote uitbreiding) - “Monster Hunter World: Iceborne” Deluxepakket - Gelaagde “Silver Knight”-pantserset - 3 gestures - 2 stickersets - 1 face paint - 1 kapsel - 1 decorset (voor het aanpassen van de kamer) Gelaagde pantsers veranderen alleen het uiterlijk van je personage. Er zijn geen wapens inbegrepen.