Monster Energy Supercross - The Official Videogame
"Voel de adrenaline van het Monster Energy Supercross Championship 2017 met MONSTER ENERGY SUPERCROSS - THE OFFICIAL VIDEOGAME! Race op de officiële circuits, zoals Daytona, met de echte coureurs uit de 250SX- en 450SX-klasse en doe mee aan een van de spannendste racekampioenschappen ooit! Maak zelf circuits met de spectaculaire Track Editor en ontdek de eindeloze mogelijkheden: kies een stadion, maak je eigen parcours en deel hem online met je vrienden. Pas je coureur en motor aan met accessoires van meer dan 80 officiële merken en 300 items en verover het klassement. Race alleen of tegen andere spelers uit alle hoeken van de wereld via de offline en online speltypen!"