Monster Energy Supercross - Monster Energy Cup
Mis deze kans niet en doe mee aan een van de tofste events van het seizoen met de extra content Monster Energy Supercross - Monster Energy Cup! Race met de besten in de spectaculaire Monster Energy Cup in Las Vegas, met nieuwe regels en een speciaal, nieuw circuit.