Monster Energy Supercross 5 - Legends Pack Vol. 2
Race als een echte legende met het Legends Pack Vol. 2! Kies uit vijf supercrosshelden uit het verleden, te weten Ryan Villopoto, Ryan Dungey, Jeff Emig, Cole Seely en rij epische races op een origineel, historisch circuit: Daytona 1974. Geniet van de spanning van motorraces. Koop het Legends Pack Vol. 2 nu!