Als je de Season Pass van de officiële game van het Monster Energy AMA Supercross Championship koopt, krijg je 9 stuks DLC! Verdien twee keer zoveel credits met elke online en offline race, race met de legenden op een beroemd circuit uit de geschiedenis van de Supercross. Verander het uiterlijk van je motor en het pak van je coureur met geweldige accessoires, geniet van de spectaculaire Monster Energy Cup met z'n eigen regels, pas je gamemenu aan in de stijl van je favoriete motorfabrikant en voeg nieuwe opties toe aan de Track Editor!