Milestone S.r.l.Racen en vliegen
Als je de Special Edition van de officiële Monster Energy AMA Supercross Championship-game koopt, krijg je de volledige game, de Season Pass met 9 stuks DLC, de Monster Energy Supercross 2 - Credits Multiplier. Verdien twee keer zoveel credits met elke online en offline race, race tegen helden uit heden en verleden en beleef de geschiedenis van de Supercross in het stadion waar het allemaal begon, het Los Angeles Coliseum. Verander het uiterlijk van je motor en het pak van je coureur met geweldige accessoires, geniet van de spectaculaire Monster Energy Cup met z'n eigen regels en ontdek de nieuwe Compound, een uitgestrekt gebied waar je vrij kunt rondrijden en uitdagingen kunt aangaan tegen rivalen!