Als je de Season Pass van de officiële Monster Energy AMA Supercross Championship-game koopt, krijg je 9 stuks DLC! Race tegen helden uit heden en verleden en beleef de geschiedenis van de Supercross in het stadion waar het allemaal begon, het Los Angeles Coliseum. Verander het uiterlijk van je motor en het pak van je coureur met 6 geweldige aanpassingssets, geniet van de spectaculaire Monster Energy Cup met z'n eigen regels en ontdek de nieuwe Compound, een uitgestrekt gebied waar je vrij kunt rondrijden en uitdagingen kunt aangaan tegen rivalen!