Monster Energy Supercross 2 - Los Angeles Memorial Coliseum
Als je Monster Energy Supercross 2 - Los Angeles Memorial Coliseum koopt, kun je racen op het circuit waar de eerste Supercross-race plaatsvond! Snuif de sfeer op van een stadion waar geschiedenis werd geschreven. Beschikbaar in enkelvoudige events, in aangepaste kampioenschappen, als tijdrit, als snelle match en in de besloten speltypen.