Money Shot-pakket
Als blikken konden doden... nou, jouw blikken kunnen dat! Word een van de elite femme fatales van de Ultor dankzij het Money Shot-pakket. Trek je tactische catsuit en je hoge hakken aan en stijg op met je gemodificeerde Ultor jetbike. En als het dan zover is dat je je doelwit executeert, dan doe je dat in een ongekend elegante stijl met je volautomatische scherpschuttersgeweer.