Missie-pack 2
De 2e ronde missie-packs met 20 extra missies. Je kunt extra missies spelen die qua moeilijkheidsgraad vergelijkbaar zijn met het midden en einde van de originele game. Je kunt offline spelen met 1 tot 2 spelers en online met maximaal 4 spelers in online co-op. Je krijgt bovendien 5 moeilijkheidsgraden voor elke missie.