Missie: De spuit
Een zeldzaam, maar krachtig recept dreigt in vijandelijke handen te vallen. De troepen van Pagan Min mogen het niet te pakken krijgen. Ajay moet eerst voorkomen dat ze het recept vinden en het vervolgens gebruiken om af te rekenen met zijn vijanden.