Misdaadbestrijdingspakket 5
Haal dit misdaadbestrijdingspakket in huis en ontvang gevechts- en predatorkaarten voor Batman, de Batmobile, Nightwing, Azrael en Harley Quinn. Met dit uitgebreide pakket met uitdagingen kun je je Freeflow Combat en Invisible Predator-stealth gericht trainen.