Misdaadbestrijdingspakket 3
Zorg dat je dit misdaadbestrijdingspakket te pakken krijgt en ontvang diverse gevechts- en predatorkaarten voor Batman, Nightwing, Robin en de Batmobile. Met dit uitgebreide pakket met uitdagingen kun je je FreeflowCombat en Invisible Predator-stealth gericht trainen.