Een speciale voordeelset met content om het uiterlijk van je personage te veranderen. Pas je personage nog verder aan en geniet nog meer! De volgende content wordt toegevoegd aan Monster Hunter: World of Monster Hunter World: Iceborne. - Kapsel: Wandering Samurai - Kapsel: Fluffy Mop - Pendant: Pukei-riem - Pendant: Dwalende Paolumu - Poseset: Wapenpose (3) - MHW:Iceborne - Poseset: Hurken - MHW:I Gesture-pakket: Swag Dance-set - Gesture: Hip-hop-dans - Gesture: Windmill Whirlwind Let op: - De items in deze set kunnen afzonderlijk gekocht worden. Let op dat je hetzelfde item niet twee keer koopt. - Je moet Monster Hunter World: Iceborne bezitten om bepaalde content in deze set te kunnen gebruiken.